Πρόκειται για ένα νεοσύστατο & πολλά υποσχόμενο χώρο του ΕΦΜ. Ξεκίνησε τη λειτουργία του, το Φεβρουάριο του 2011, στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ενδυνάμωση Νέων με Μεταναστευτική Καταγωγή». ...
...
Ως αντιπροσωπευτικό όργανο των μεταναστευτικών κοινοτήτων και οργανώσεων, το Ε.Φ.Μ. αποβλέπει στην εδραίωση μίας Ανοιχτής Κοινωνίας, που θα σέβεται το εθνοπολιτισμικά διαφορετικό και θα προάγει τη διαπολιτισμική συνεργασία ...
Επικεντρώνεται στη χάραξη στρατηγικής. Διασφαλίζει τη συνεχή συμμόρφωση με το καταστατικό σύστασης, και τις απαραίτητες δομές για την εύρυθμη λειτουργία του φορέα.
Αθήνα Το Δίκτυο Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής Βίας[1] σας καλεί σε Συνέντευξη Τύπου με σκοπό την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από την καταγραφή περιστατικών βίας με ρατσιστικό κίνητρο από τα μέλη του Δικτύου κατά τη διάρκεια του 2012.
Φέτος είναι για μας μια πολύ δύσκολη χρόνια, είχαμε να αντιμετωπίσουμε πολλά προβλήματα και αυτό μας δυσκόλεψε αρκετά στο να επικεντρωθούμε στα μαθήματά μας. Προσπάθησαν να μας διώξουν από το σχολείο μας, καταργώντας κατευθύνσεις με λίγα παιδιά και προχωρώντας σε συμπτύξεις τμημάτων με τους μαθητές σε αλφαβητική σειρά. Όμως, το σχολείο μας είναι το μόνο διαπολιτισμικό λύκειο που υπάρχει στην Αττική - έτσι, η κατάργηση των κατευθύνσεων μας τιμωρεί με αποκλεισμό από τα πανεπιστήμια. Έπειτα, πολλοί από εμάς έχουμε λίγο καιρό στην Ελλάδα, και για το λόγο αυτό τα τμήματα στο σχολείο μας χωρίζονται ανάλογα με το πόσο καλά ελληνικά ξέρουμε. Αγνοώντας την ιδιαιτερότητα των Διαπολιτισμικών, κάποιοι θέλουν να εμποδίσουν παιδιά σαν κι εμάς να μάθουμε γράμματα. Ειδικά για όσους από εμάς είμαστε τρίτη λυκείου, όλα αυτά είναι ένα μεγάλο εμπόδιο στο να γράψουμε Πανελλήνιες.
Μετανάστες δεύτερης γενιάς Πολλοί τους ονομάζουν παιδιά αλλοδαπών, μεταναστών ή ξένων. Εκτός από τα απλά καθημερινά προβλήματα, συχνά έχουν να αντιμετωπίσουν διακρίσεις, ρατσισμό και έλλειψη κάθε μορφής υποστήριξης.
Πράγματι, στην Ελλάδα υπάρχει μια πολιτική εικόνα που μοιάζει να νοιάζεται και να προστατεύει αυτά τα άτομα. Ισχύει στην πραγματικότητα όμως αυτό;